Saturday 13 January 2007

بسم الله الرحمن الرحيم ابدأ مدوناتي


بسم الله الرحمن الرحيم

------

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الحقيقه عجبتني فكرة المدونات اوي ... رغم اني علي الشبكة الالكتورنية الانترنت من حوالي 9 سنين ... اشتغلت فيهم في المنتديات و بدات بمواقع الشات زي الياهوو والهوت ميل و اخيرا اكتفيت بالماسنجر
MSN
والحمدلله ربنا وفقني ان اقدر اشتغل علي برامج التصميم زي الفوتو شوب(علي أدي) والفوتو امبكت واللوجو كريتور و الموفي ميكر والحمدلله رغم اني مش محترف بس بالممارسه بتعلم...

وعندي موقع خاص علي المالتي بلاي شبيه بالبلوجر بس طبعا البلوجر اكثر شهره لكثرة استخدامه للعرب والمصريين عموما عشان كدا حبيت ابدا كتابة مدوناتي هنا في البلوجر

هو انا تهت من كترة البلوجات كل ما ادخل مكان الاقيه بلوجر تاني ولازم رجستر بس عموما انا هشتغل علي البلوج دا دلوقتي لحد ما اتعلم موضوع الاكواد دا

ومن اولها انا اتلخبطت و مبقتش عارف مين صح ومين غلط بس ال اعرفه انا مبحترمش أفكار ناس زي منال وعلاء وامثالهم من اصحاب المباديء الرخيصة و لو حتي بيتكلموا عن حاجه انا مبحبهاش عشان كدا انا مع نفسي ومع الخير والحق ومع كل الناس ال بتغير علي دينها علي الدين الاسلامي من قلبها و كل ال جوايا بحاول اوظفه للخير ...يارب ساعدني و من المبدأ دا ببدأ


بسم الله الرحمن الرحيم


ابدأ مدوناتي



والله ولي التوفيق